Ombytning og returnering
DEFEKT
Hvis dit produkt er defekt eller ikke fungerer, som det skal, vil du modtage et nyt gratis.
RETURNERING
Du kan returnere dine YEEDL-produkter inden for 14 dage efter modtagelsen i tilfælde af en defekt. Kan du lave en tydelig video af fejlen? Så kan vi løse det hele for dig på afstand. YEEDL-hygiejneprodukter kan desværre ikke returneres af hygiejnemæssige årsager.
SENDING
En returnering skal altid være forsynet med en track & trace-kode. Placer returlabelen på et synligt sted på pakken. Gå til et posthus eller en pakkeshop og send din pakke. Kunden er ansvarlig for forsendelsen. Når pakken når vores lager, vil produktet blive ombyttet, eller der vil blive arrangeret en tilbagebetaling.
KONTAKT
Kontakt os venligst på support@yeedl.dk og fortæl os, hvis du har brug for hjælp med en returnering eller en defekt. Så kan kundeservice henvise dig direkte til den rette afdeling, så vi kan hjælpe dig så hurtigt som muligt.
Teamet YEEDL Kopenhagen